Hovedsakelig innebærer stillingen kundemottak og kundeservice.
Er du den som vil være med på å gjøre bilene tryggere på veien?
Vi leter etter en ny kollega som har lyst å hjelpe oss med å sko biler.
Stillingens ansvarsområde i prioritert rekkefølge;
- Kundemottak – sitte fysisk i disken
- Kundeservice, svare på alle kundehenvendelser både telefon, e-post og sosiale medier.
- Følge opp kunder – B2C og B2B
- Etablere egne kunder
- Ta imot varer – registering av varer
- Ansvar for å legge inn bestillinger
- Fakturering
- Kasseoppgjør
- Ta i et tak der det trenges
- Åpne og stenge butikken
Vi jobber hardt når det trengs, og sørger for at våre kunder får på riktige dekk, til riktig tid!
Til stillingen leter vi etter kandidater som:
- Er mer enn normalt bilinteressert og har god helse.
- Er serviceinnstilt, fleksibel, utadvendt og liker utfordringer.
- Er opptatt av kvalitet, service og profesjonalitet.
- Har kremmerånd, er løsningsorientert og har høy arbeidsmoral.
- Har gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig.
- Har kjennskap til data, er strukturert og selvstendig.
- Har førerkort kl. B og truckførerbevis.
Stillingen inngår i selskapets vaktordning – arbeid utover normal åpningstid må påregnes.
Vi tilbyr en spennende og selvstendig jobb, der den rette får ta del i merkevarebyggingen av en kjede i fremgang.
For ytterligere informasjon, ta kontakt med avdelingsleder Dinh Nguyen hos DekkTeam avd. Lørenskog på telefon 47242019.
Søknader kan sendes til dinh.nguyen@dekkteam.no og merkes med “Kundemottaker Lørenskog”.